16.3.11

κουμπιά απο μια βιτρίνα στην Αγ. Μάρκου //

Η μαμά μου κατέβαινε συχνα στο κέντρο. Έδειχνε να το κάνει με δυσαρέσκεια αλλά εγω πάντα πίστευα πως κατέβαινε και ''ξεκάκιωνε''. Πως τα κατάφερνε και πάντα γύρω στις 9 ειχε γυρίσει... Είχε πάει, είχε κάνει τις δουλειές της και την ώρα που φεύγαμε εμεις εκείνη ήταν πίσω. Μεγαλώνοντας άρχισα να κατεβαίνω κι εγω. Θυμάμαι όλους τους δρόμους, όλα τα μαγαζιά, όλες τις μυρωδιές... Αν ήταν εδω δεν νομίζω να συνέχιζε να κατεβαίνει... Κι εγω που πάντα τέλειωνα τα βράδια μου με ένα χαζολόγημα στα περιοδικά στο περίπτερο έξω απο το everest, τώρα ούτε μέρα δεν περνάω απο εκεί. Το γάμησαν το κέντρο. Με σκοπό ή χωρίς του πήραν ότι όμορφο είχε. Τα μαγαζιά που κλείνουν κάνουν την εικόνα χειρότερη... Οι φωτογραφίες ειναι απο εδώ. Στο πάνω μέρος του blog υπάρχει μια φωτογραφία με κουμπιά απο μια βιτρίνα στην Αγ. Μάρκου. Ενα μεγάλο βάζο με κουμπιά ήταν για χρόνια το παιχνίδι μας. Το βάζο βρίσκεται ακόμα στο δωμάτιό μου. Η μαμά μου λείπει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου