25.5.11

sweatshop=κάτεργο //

Τώρα τελευταία μαθαίνω οτι η αλήθεια ποτέ δεν είναι μία και πως όλα εξαρτώνται από τη θέση που βρίσκεσαι, από την οπτική που έχεις. Οι φωτογραφίες είναι αποκρουστικές, το κείμενο σκληρό όπως και η αλήθεια. Αφού δεν μπορούν να μας τα πάρουν απο αλλού μας τα παίρνουν απο όλα τα iWhatever και περισότερο από τα περιφερειακά αναλλώσιμά τους. Έμαθα να δουλεύω με mac και τα υπερασπιζόμουν με πάθος. Πήρα ένα ibook και μου το έκλεψαν. Εχω ένα ipod που το κέρδισα σε ένα διαγωνισμό και θα το ομολογήσω πως είναι οτι καλύτερο θα μπορούσα να έχω για να ακούω μουσική στο δρόμο. Ισως αποκτήσω second hand ενα παλιότερο μοντέλο iphone.... Το σκέφτομαι όμως. Πριν δω το δημοσίευμα και τις φωτογραφίες. Γιατί έχω μαθει να τσεκάρω τι και αν χρειάζομαι. Οι ανάγκες όλων μας ειναι διαφορετικές και όπως όλοι εχω αποκτήσει και εγώ διάφορα πράγματα που εκ πρώτης δεν τα χρειάζομαι. Απλά τώρα θα τα σκέφτομαι όλα δύο φορές... Δείτε όλο το δημοσίευμα απο εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου